Callcenterondersteuning

Callcenterondersteuning

De callcenteroplossingen van TransPerfect gaan uit van ons YOUR Agent-programma – de meest geavanceerde oplossing voor geoutsourcete klantenservice in de sector. Naast dit programma biedt TransPerfect een compleet aanbod aan diensten en op technologie gebaseerde oplossingen om callcenters wereldwijd te ondersteunen. Of uw klantenbestand nu meertalig is of overwegend één taal spreekt, de callcenteroplossingen van TransPerfect helpen u uw klanten de snelste en meest attente service te verlenen.

YOUR Agent

Met het YOUR Agent-programma van TransPerfect kunnen organisaties voorzien in tijdelijke en langdurige behoeften aan geoutsourcet talent dat op hetzelfde hoge niveau functioneert als uw vaste voltijdsmedewerkers. Zowel in eentalig Engelse als meertalige callcenteromgevingen biedt YOUR Agent u de mogelijkheid om een breed klantenservicepakket aan te bieden zonder extra talent te hoeven aannemen.

YOUR Agent kan:

  • Optreden als eerstelijns telefoonmedewerker
  • Ondersteuning bieden bij klantenservice, vraag & antwoord, opname van bestellingen, promotiecampagnes en andere activiteiten
  • Inbound en/of outbound telefoongesprekken afhandelen in elke taal van uw keuze
  • Rechtstreeks samenwerken in uw CRM- of databaseapplicaties
  • Als failover dienen in aanvulling op uw bestaande medewerkersbestand

Telefoontolken

TransPerfect biedt telefoontolkdiensten (OPI, over-the-phone interpretation) in meer dan 170 talen. Hierdoor kunt u taalbarrières in slechts luttele seconden slechten. Terwijl veel toonaangevende OPI-bedrijven netwerken gebruiken van buitenlandse of plaatselijke tolken, wordt het overgrote deel van de oproepen bij TransPerfect afgehandeld door onze in Tempe, Arizona, Verenigde Staten gevestigde callcenters. Deze faciliteiten zijn compleet beveiligd en voorzien van toegangscontrole. Werkelijk alles is gedaan om te zorgen voor de allerhoogste professionaliteit en een zo aantrekkelijk en productief mogelijke werkomgeving.

 
170+ talen
 
50% snellere verbindingstijden
 
In de VS gevestigde callcenters

Werving en detachering

Wanneer u door hoge belvolumes extra callcentermedewerkers nodig hebt, kunnen de detacheringsteams van TransPerfect met zorg geselecteerd talent leveren om uw behoeften te vervullen. Of u nu voltijdskrachten nodig hebt of deeltijdskrachten, in verband met een seizoenspiek en/of met contractuele verplichtingen, en al dan niet met speciale taaleisen, TransPerfect kan uitkomst bieden. Met ruim 20 jaar ervaring en een uitgebreid netwerk van duizenden taalkundigen en tolken beschikt TransPerfect over een ongeëvenaard reservoir van gekwalificeerde kandidaten om uw interne HR en detachering aan te vullen, en te zorgen dat u nooit onderbezet of overbelast raakt.

Taalassessments

Als onderdeel van onze standaard wervingsdienst onderwerpt TransPerfect alle kandidaten voor meertalig callcentermedewerker aan strenge taalassessmenttests. Als consultings-/procesverbeteringsservice stellen wij deze zelf ontwikkelde, strenge tests ook beschikbaar aan onze klanten voor het testen van kandidaten die niet door TransPerfect geleverd worden. Of u nu een gewone tweetalige eerstelijns klantenservicemedewerker nodig hebt of een leidinggevende voor uw callcenterdiensten, TransPerfect’s strenge tests garanderen dat de kandidaten die u binnenhaalt over de juiste taalvaardigheden beschikken voor de baan.

Outbound bellen

Wanneer er als onderdeel van een klantcontactstrategie outbound telefoongesprekken moeten worden gepleegd, marktonderzoek moet worden gedaan, tevredenheidsenquêtes moeten worden afgenomen of bedrijfskritische telefoontaken moeten worden uitgevoerd, kunnen callcentermedewerkers van TransPerfect u helpen om niet-Engelstalige klanten te bereiken in de taal van hun voorkeur, zonder dat u extra personeel in dienst hoeft te nemen. TransPerfect biedt specialistische training en kan dankzij op uw wensen toegesneden scripts en antwoordbomen zorgen dat onze medewerkers naadloos aansluiten bij uw eigen klantcontactinspanningen. Het heet niet voor niets YOUR Agent

Piekondersteuning

Belvolumes vertonen van nature pieken en dalen, maar investeren in voldoende voltijdsmedewerkers voor uw piekperioden kan leiden tot overcapaciteit wanneer de volumes onder het maximum liggen. TransPerfect's oplossingen voor belpieken bieden organisaties de flexibiliteit om niet meer voltijdsmedewerkers aan te houden dan nodig is om de gebruikelijke belvolumes af te handelen. Tijdens pieken worden de extra telefoontjes automatisch doorgeschakeld naar het team van TransPerfect, dat speciaal getraind zal zijn om aan uw eisen te voldoen en uw scripts te volgen, en dat hetzelfde hoge serviceniveau kan leveren dat uw klanten verwachten.

 
Knop Sluiten

Groep bedrijven


 
Knop Sluiten

Kies uw taal


Noord-, Midden- en Zuid-Amerika Europa Afrika en het Midden-Oosten Azië-Oceanië